Welkom bij het onderwerp “Hoe u uw Instagram-account kunt laten verifiëren”
Het verkrijgen van Instagram-verificatie is het hoogste niveau van validatie dat kan worden bereikt voor bedrijven en individuen die inhoud maken voor sociale-mediaplatforms. Het verkrijgen van het “blauwe vinkje” bevestigt niet alleen uw legitimiteit, maar geeft u ook meer controle over uw online aanwezigheid door te garanderen dat uw profiel het enige is dat uw merk vertegenwoordigt. Dit komt omdat het ervoor zorgt dat uw profiel het enige is met de juiste machtigingen.
Het verkrijgen van de Instagram-verificatiebadge is geen eenvoudige taak en is niet iets dat voor iedereen mogelijk is. Dit bericht leidt je door de stappen die nodig zijn om de felbegeerde verificatiebadge op Instagram correct aan te vragen en te krijgen. Lees het als je wilt weten hoe je deze verificatiebadge op Instagram kunt ontvangen.
Laten we beginnen.
Instagram-verificatie is het proces waarbij een badge met een blauw vinkje wordt verkregen die andere Instagram-gebruikers informeert dat een account echt toebehoort aan het individu, de artiest, het merk of de organisatie die het vertegenwoordigt.
Je hebt ongetwijfeld veel verificatiebadges gezien. De kleine blauwe vinkjes, zoals Twitter, Facebook en, ja, Tinder, zijn ontworpen om te laten zien dat de site die het betreffende account heeft aangemaakt betrouwbaar is of dat ze zijn wie ze zeggen dat ze zijn.
Deze badges zijn bedoeld om echte accounts te onderscheiden, zodat Instagram-gebruikers er zeker van kunnen zijn dat ze de juiste persoon of het juiste bedrijf volgen. Ze zijn gemakkelijk te herkennen in zoekresultaten en op profielen, en ze impliceren autoriteit.
Als je klaar bent om Instagram-verificatie aan te vragen, volgen hier enkele strategieën die je kunt gebruiken om je kansen op de blauwe badge te vergroten.
Instagram bevestigt uw identificatie gedeeltelijk door naar uw profiel te kijken.
Zorg ervoor dat uw profiel volledig is ingevuld door een goed geschreven biografie en een profielfoto toe te voegen die uw bedrijf, merk of uzelf portretteert. U kunt bijvoorbeeld het embleem van uw bedrijf in de profielfoto opnemen, evenals de slogan en website van uw merk in de bio.
Het hebben van een grondig en echt profiel kan je ook helpen om vertrouwen te winnen bij je publiek, wat een geweldige manier is om meer volgers, interactie en media-aandacht te krijgen.
Als je veel volgers hebt op andere platforms, kan je Instagram-account er realistischer uitzien.
Er zijn bijvoorbeeld belangrijke verbanden tussen Twitter en persberichten. Profiteer hiervan! Wanneer uw naam opduikt in het nieuws of in de media, profiteer dan van de bekendheid om uw sociale accounts en volgers te laten groeien.
Hoewel beweren dat je identiteit wordt bedreigd, misschien een beetje lijkt op een huilende wolf, komt deze suggestie rechtstreeks van Instagram:
“Accounts die bekende persoonlijkheden en merken vertegenwoordigen, worden doorgelicht omdat ze kwetsbaar zijn voor nabootsing van identiteit.”
Uw geverifieerde badge onderscheidt u als de enige echte u. Het vergroot het vertrouwen in je volgers door aan te tonen dat ze geen willekeurige bedrieger volgen. Mensen willen weten dat ze het echte artikel volgen.
Als je Instagram op de hoogte stelt dat je het risico loopt te worden nagebootst, kan dit hen ertoe aanzetten actie te ondernemen.
Dit klinkt misschien voor de hand liggend, maar als je Instagram niet regelmatig gebruikt, word je nooit geverifieerd. Wanneer beheerders komen controleren of je Instagram-verificatie waard bent, zoeken ze naar consistente activiteit. Het heeft geen zin om de verificatieprocedure te starten als u het platform niet gebruikt.
Het werkt ook averechts. Wat is het doel van verificatie als je geen Instagram gebruikt? Doe het volgende om uw kansen op het ontvangen van de blauwe Instagram-geverifieerde badge te vergroten:
Verzamel prachtige foto’s: bij Instagram draait alles om uiterlijk. Influencers krijgen volgers omdat ze begrijpen hoe ze contact kunnen maken met hun doelgroep. Ontdek wat je fans graag zien op je pagina en begin met foto’s maken.
Gebruik inzichten: ga naar je Instagram-bedrijfspagina en gebruik je inzichten om content te ontwikkelen die aansluit bij de mensen op je feed. Maak er een punt van om te posten wanneer uw volgers het meest betrokken zijn. Gebruik platforms van derden, zoals Sprout Social, om meer te weten te komen over uw sociale volgers en uw advertenties aan te passen.
Huur een betrouwbaar digitaal bedrijf in met toegang tot Facebook’s Media Partner Support-bronnen als je het geld en de ambitie hebt. Via hun branchespecifieke site kan uw publicist of bureau verzoeken indienen om gebruikersnamen te claimen, accounts te consolideren en accounts te laten valideren.
Is verificatie verzekerd? Duidelijk niet. Een verzoek van een branchespecialist heeft daarentegen meer gewicht en onderscheidt u van de massa.
Dit zou vanzelfsprekend moeten zijn, maar aangezien de gevolgen zo ernstig zijn, voelen we ons genoodzaakt dit te benadrukken. Om ervoor te zorgen dat uw aanvraag wordt bevestigd, moet u vooral eerlijk zijn.
Gebruik alstublieft uw volledige naam. Selecteer een geschikte categorie. Geef in geen geval een verkeerde voorstelling van zaken van de overheid.
Instagram beweert dat als je ergens in je aanvraag de feiten verdraait, het niet alleen je verzoek zal afwijzen, maar ook je account kan vernietigen.
Als Instagram je na al je inspanningen afwijst, maak dan van de gelegenheid gebruik om je opnieuw te concentreren op je doelstellingen en je inspanningen te verdubbelen.
Verfijn je Instagram-aanpak, krijg een loyale aanhang en genereer aandacht buiten het platform om.
Daarna kunt u opnieuw een aanvraag indienen, of u nu de vereiste 30 dagen wacht of een paar fiscale kwartalen besteedt aan het behalen van uw KPI’s.
Instagram-verificatie vergt veel denkwerk en werk, dus zorg ervoor dat je een goede reden hebt voordat je begint. Gelukkig zijn er verschillende voordelen verbonden aan verificatie, variërend van een betere zakelijke reputatie tot een hogere aanwezigheid op social search.
Door je Instagram-account te laten verifiëren, onderscheid je je van de rest van de massa en wordt het eenvoudiger voor je om te communiceren met de personen die het belangrijkst voor je zijn. Als u weet wat u doet, kan dit uw conversiepercentages verhogen en ervoor zorgen dat u betrouwbaarder overkomt op sociale media. U hoeft alleen aan te tonen dat u deze kans verdient.
Heeft u vragen over het onderwerp ‘Hoe u uw Instagram-account kunt laten verifiëren’ kunt u hieronder reageren.