Welkom bij het onderwerp “Wat is Instagram Reels?”
In augustus 2020 introduceerde Instagram een nieuwe functie genaamd Reels, die was gemodelleerd naar vergelijkbare functies die te zien zijn op andere toonaangevende sociale netwerkplatforms. Momenteel heeft Reels meer dan 500 miljoen actieve gebruikers per dag, afkomstig uit alle lagen van de bevolking en uit alle hoeken van de wereld.
Mensen, influencers en bedrijven gebruiken Reels allemaal omdat het een interactief en vermakelijk medium biedt waarmee ze in contact kunnen komen met hun vrienden en volgers. Op Reels vindt u een schijnbaar onbeperkt aanbod van korte videoclips die zijn gemaakt door zowel gewone individuen als branchespecialisten.
Maar hoe kunt u dit instrument optimaal benutten om het aantal personen waarmee u communiceert te vergroten, nieuwe volgers te krijgen of uw goederen en diensten onder de aandacht te brengen? In deze tutorial bespreken we alles wat je moet weten over Instagram-reels.
Instagram-reels zijn verticale, korte video’s die maximaal 60 seconden kunnen duren.
Instagram-gebruikers kunnen video- en fotofragmenten opnemen en bewerken naar muziek voordat ze deze delen op hun feed, verhalen en de Reels-verkenningspagina.
Instagram Reels zijn sinds de introductie een ongelooflijk hulpmiddel geweest voor bedrijven en ondernemingen om hun creatieve spieren te oefenen en een visuele ervaring te bieden die verder gaat dan een rasterpost.
En wat Reels onderscheidt, is dat in plaats van alleen Reels te zien van accounts die ze volgen, gebruikers op de Reels-pagina Reels van alle Instagram-profielen bekijken.
Instagram Reels is een fantastische service voor zowel bedrijven als de gemiddelde particulier. Reels kunnen merken helpen om rechtstreeks te adverteren voor hun volgers en consumenten. Mensen kijken graag naar grappige films, vooral die van bedrijven die ze bewonderen. Nike wordt ongeveer 4,5 miljoen keer bekeken voor elke korte video die wordt gedeeld met zijn supporters.
Instagram is een enorm belangrijke markt die de meeste beheerders van sociale media niet over het hoofd kunnen zien, met meer dan 2 miljard maandelijkse gebruikers wereldwijd. Elk jaar winnen haspels aan populariteit en marketing via sociale media moet op peil blijven.
Maak de online aanwezigheid van uw merk echt door mensen te entertainen en te helpen die het meest geïnteresseerd zijn in uw boodschap. Een korte handleiding met betrekking tot uw service of het demonstreren van uw product in reële omstandigheden zijn beide uitstekende manieren om uw bezoekers te helpen.
Korte filmpjes die eenvoudig te maken zijn en onder een groot aantal mensen verspreid kunnen worden, zijn uitstekende hulpmiddelen om uw boodschap te delen. Instagram Reels is een populair platform voor sociale media om in contact te komen met vrienden, bewonderaars en consumenten. Een goed gemaakte reel voegt waarde toe aan zowel het merk als de kijker.
Reels stellen Instagram bloot aan een piek van nieuwsgierigheid, nieuwe gebruikers en nieuwe commerciële kansen.
Deze populaire functie zorgde voor de snelle opkomst van TikTok, dus waarom zou je Instagram-gebruikers niet de mogelijkheid geven om vergelijkbare inhoud te produceren en te consumeren?
Reels is tenslotte meer dan alleen een leuke sticker om toe te voegen aan je Instagram-verhaal.
Reels hebben een uitstekend zicht. Op veel ‘verkennen’-feeds is de bovenste video bijna altijd Reels-materiaal, dat aanzienlijk groter wordt weergegeven dan de rest van de items op de pagina.
Het Explore-gebied wordt gebruikt om nieuwe bedrijven en inhoud te vinden, iets wat Instagram-gebruikers graag doen, waarbij meer dan 70% van de gebruikers ten minste één bedrijf op het netwerk volgt.
Bedenk hoe prominent en belangrijk Verhalen tegenwoordig zijn en hoe IGTV sterke, zware integraties heeft binnen de app.
Ze proberen hetzelfde te doen voor Reels, vooral omdat ze willen dat gebruikers meer tijd met hen doorbrengen dan met TikTok. Ze begrijpen dat het aanbieden van een alles-in-één platform hierbij kan helpen.
Instagram Reels kunnen een uitstekende methode zijn om uw bedrijf te promoten bij de juiste mensen. De functionaliteit kan u ook helpen bij het vergroten van uw aantal volgers en het verhogen van de interactiepercentages. Dit gaat echter niet vanzelf. Om populair te worden op Instagram Reels, moet je op de hoogte zijn van de hacks.
De geheime saus van Instagram’s Reels is het algoritme. Dit is de alwetende matchmaker van het platform, die bepaalt welke rollen aan welke gebruikers worden getoond. Als u begrijpt hoe het Reels-algoritme werkt, kunt u meer weergaven krijgen via de pagina Verkennen en het tabblad Reels.
Het gebruik van trendy geluiden en hashtags en het esthetisch aantrekkelijk maken van uw rollen zijn allemaal uitstekende strategieën.
Ongeacht hoeveel u wilt verkopen, mensen openen geen sociale netwerkprogramma’s in de verwachting advertenties te zien. Ze gebruiken Instagram om ideeën te verkennen, met anderen te communiceren en tijdens hun pauzes een snelle explosie van plezier te beleven. Daarom moet u ervoor zorgen dat uw Reels hen hierbij helpen.
Zorg ervoor dat uw materiaal (inclusief Reels) echt interessant is voor uw beoogde publiek. Of het nu gaat om het aanhangen van een populaire dans of het genereren van korte how-to-reels, het doel moet zijn om consumenten te plezieren, te informeren en te entertainen in plaats van aan hen te verkopen.
Je kunt hetzelfde succes behalen met Instagram Reels als met het materiaal dat je hebt gepromoot op Instagram Stories of in de gewone feed door dezelfde tactieken te gebruiken. Het is een van de beste dingen die u kunt doen om uw prestaties op het hele platform te verbeteren, vooral in Reels, en een van de beste dingen die u kunt doen, is consistent publiceren.
Dit komt doordat het de kans vergroot dat uw inhoud viraal wordt. Bovendien is het algoritme vergelijkbaar met je nummer één supporter in die zin dat het er dol op is als je iets nieuws uploadt. Het is belangrijk om aanwezig te blijven op Instagram, omdat de algoritmen van het platform de voorkeur geven aan het presenteren van nieuwe video’s boven oudere.
Een korte video die wordt geüpload naar een social media-platform en wordt gedeeld met gebruikers, is niet het enige onderdeel van een haspel. Individuen kunnen contact maken met andere mensen en organisaties in hun leven, maar ook worden geamuseerd en opgeleid, via het gebruik van iets dat een haspel wordt genoemd. Reels zijn een eigentijdse vorm van massacommunicatie; op Instagram kan iedereen snel beroemd worden voor een periode van 15 seconden.
Heb je vragen over het onderwerp ‘Wat is Instagram Reels?’ kun je hieronder reageren.